23a JORNADA CDIAP DEL MARESME

“La justa mesura del TDAH” a la 23a Jornada CDIAP del Maresme

• El proper dilluns 18 d’abril tindrà lloc la 23a Jornada CDIAP del Maresme a l’Auditori del Tecnocampus de Mataró.
  • Una jornada adreçada a professionals de la petita infància que abordarà el tema del Transtorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat.

Mataró, 11 d’abril del 2016. El proper dilluns 18 d’abril el Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) del Maresme organitza la 23ena jornada, inclosa dins els actes de 50è aniversari de la Fundació Maresme, tractant un tema relacionat amb la petita infància del qual es parla amb molta freqüència en els mitjans.

Amb el títol  “TDAH en la justa mesura”  es pretén parlar sobre el Transtorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat i de la preocupació que cada cop més genera en famílies d’infants en edats molt primerenques pels senyals que observen d’una mal anomenada  hiperactivitat.

Pel fet de tractar-se d’un trastorn del qual s’ha fet força divulgació en els últims anys, també ha generat confusions i dificultat de comprensió. Així doncs, la jornada comptarà amb experts de diferents àmbits i orientacions amb l’objectiu d’aprofundir i clarificar conceptes.

Per un costat, hi participa Mercè Mabres, psicòloga del CSMIJ de la Fundació Eulàlia Torres de Beà; Mireia Escardíbul, psicòloga del CDIAP de la mateixa Fundació; i Kati Garcia i Eugenia Rigau, neuropsicòlogues del servei privat CNIM de Mataró. Des del CDIAP del Maresme, intervindran Marta Galván, neuropediatra i Noelia Muriel, psicomotricista. Finalment, la tarda es tancarà amb una taula rodona en la que a part dels professionals ja anomenats, també hi participarà Anna Fenollar, mestra de L’Escola del Mar de Vilassar de Mar i Cristina Herrera, pediatra de l’ABS Cirera-Molins.

La jornada pretén ser un punt de trobada dels professionals de la petita infància i s’adrecen als diferents serveis i professionals, bàsicament de la comarca del Maresme, que treballen en aquest àmbit: psicòlegs, logopedes, fisioterapeutes, escoles bressol, escoles ordinàries, escoles especials,  ABS, EAP, CSMIJ i  CDIAP.  Així doncs, compten habitualment amb un públic molt heterogeni i nombrós.

DESCARREGA NOTA DE PREMSA (PDF)