“50 ANYS COMPROMESOS AMB LA DISCAPACITAT INTEL•LECTUAL”

Com cada any, des de la Fundació el Maresme presentem un resum del conjunt d’activitats i projectes realitzats durant l’any, amb l’objectiu de mostrar l’important tasca social que desenvolupa, la seva transparència informativa i alhora, agrair públicament el suport rebut per totes les famílies, institucions i empreses de la comarca.

Aquest cop, la memòria 2016 té un caire més especial de l’habitual, donat que es tracta de l’any en què hem commemorat el 50è Aniversari de la Fundació. D’aquí el lema central “50 anys compromesos amb les persones amb discapacitat intel·lectual”.

La salutació inicial, realitzada pel patronat de l’entitat, fa un recorregut històric per la singladura de l’entitat, i tot seguit, es dedica una doble pàgina a rememorar el conjunt d’activitats que s’han anat realitzant en el marc d’aquest 50è Aniversari. Una commemoració que, val a dir, s’estén fins aquest 2017, amb la celebració de la Taula Rodona “El bressol de la Fundació” el passat mes de febrer, i dues activitats futures més: la xerrada de Víctor Küppers “Viure amb entusiasme”, que tindrà lloc el mes de juny, i la presentació del llibre dels 50 anys de la Fundació el Maresme durant el tercer trimestre de l’any.portada memòria 2016

Com sempre, no hi falten els fets més destacats duts a terme durant l’any, incloent tant les accions internes com els actes i celebracions de transformació social, així com una pinzellada al futur, definint els principals objectius marcats de cara a aquest 2017.

El resum reflexa el respecte, la professionalitat, la transparència, el compromís i l’acolliment que defineixen la nostra organització atenent 2.502 persones entre els diferents serveis que presentem. Mostrem el gran esforç que hem fet des del CEO  per augmentar el nombre de clients -els nostres principals col·laboradors-. Si en el 2014 en teníem 1.020, al 2016 assolim 1.303. També fa una radiografia de l’equip humà que el conforma, tant a nivell de treballadors com de voluntaris, i reflexa la responsabilitat de la Fundació per vetllar per la sostenibilitat econòmica del nostre projecte, mostrant els ingressos i despeses de la Fundació i del CEO del Maresme.

Són moltes les entitats, administracions públiques i empreses amb les quals fem xarxa o rebem col·laboracions, i aprofitem aquest mitjà per agrair, un cop més i de manera pública, el suport i la confiança dipositada un any més en nosaltres.

Podeu consultar i descarregar la Memòria 2016 i les anteriors a l’apartat PUBLICACIONS de la nostra pàgina web.