“PARAULA DE STONE”

Els dies 22 i 29 de març, membres de la Fundació el Maresme vam gaudir d’una visita lúdic-cultural a la Fundació Iluro de Mataró. Usuaris del Servei Ocupacional d’Inserció (SOI), del Servei de Formació i Inserció (SEFI) i del centre ocupacional Pere Parera van realitzar un recorregut per l’Exposició “Paraula de Stone”, un homenatge al radiofonista, crític musical i col·leccionista Jordi Tardà. Aquesta mostra pretén mostrar i divulgar la cultura del rock mostrant l’evolució d’aquest gènere musical des dels seus inicis els anys 50 fins a l’actualitat.

Durant l’exposició, els ocupacionals es van deleitar admirant un ampli ventall d’objectes inèdits i únics col·leccionats per Sardà, com vestits de Madonna, unes ulleres d’Elvis Presley, o cartells de The Rolling Stones, Frank Sinatra o Metallica -entre d’altres-.

Gràcies, Fundació Iluro, per la vostra acollida!