ACCIÓ DE VOLUNTARIAT DHL

El dissabte 7 de novembre, 15 treballadors de l’empresa de logística i serveis de transport DHL han compartit el matí amb treballadors i usuaris de la Fundació el Maresme en una acció de voluntariat a l’horta ecològica de Can Parcala.

DHL és líder global en el sector logístic i, per cinquena vegada consecutiva, ha dut a terme una acció amb la Fundació mantenint el seu compromís en la Responsabilitat Social Corporativa. En ocasions anteriors, els voluntaris havien participat en la creació d’un hort a l’STO Pere Parera i, en concret a Can Parcala, havien realitzat una instal·lació de rec, havien creat el reixat amb fil elèctric i havien ubicat noves caixes per a les abelles. Finalment, aquesta vegada han col·laborat en la plantació de quasi una quarantena d’arbres fruiters a la finca.

Tots els participants i voluntaris han gaudit d’un matí en un ambient distès i acollidor, valorant positivament l’acció realitzada. I és que, en efecte, fer voluntariat no sols és un acte de servei i solidaritat, sinó que també aporta al propi desenvolupament, a descobrir i posar en pràctica habilitats personals que, a la llarga, també suposa un benefici incorporant un valor afegit a nivell empresarial, implicant-se al moviment social.

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.