25 ANYS DEL CEO MARESME

Ahir 21 de setembre vam celebrar els 25 anys del Centre Especial de Treball, CEO del Maresme. El dia va començar amb una visita guiada a l’horta ecològica de Can Parcala i, a continuació, es va oferir una jornada de portes obertes de les instal·lacions del CEO.

L’acte va comptar amb els parlaments de Josep Morgades, President de l’entitat; Miquel Felip, treballador del CEO des de fa 25 anys; Josep Claus, pare d’un treballador del CEO; Susana López, Regidora de l’Ajuntament d’Argentona; i Joaquim Fernàndez, Regidor de l’Ajuntament de Mataró. Tot seguit es va desplegar la pancarta dels 25 anys que es mantindrà a l’edifici al llarg d’aquest curs.

Un cop finalitzat l’acte del 25è aniversari, es va dur a terme la Botifarrada 2014organitzada per l’AMPA de la Fundació el Maresme amb una participació de més de 200 persones.

Moltes gràcies a tots els que vàreu venir o ens heu fet arribar la vostra felicitació per aquest aniversari!