ALUMNES DE 3r D’ESO DE VALLDEMIA PASSEN UN MATÍ A L’STO I AL SOI JAUME ISERN

Un total de 86 nois i noies que cursen 3er d’ESO a l’escola Valldemia de Mataró han compartit un matí amb les persones ateses als STO i al SOI Jaume Isern de la Fundació.  Dins del marc del Crèdit de Síntesi que aquests alumnes estan fent sobre Mataró, han vingut a conèixer què és el que es fa a la Fundació el Maresme i quines activitats s’hi porten a terme. Així doncs, un cop feta la presentació de l’entitat, tots els nois s’han repartit en petits grups i, durant una estona, han compartit les activitats dels nostres usuaris.

Quan al final de la jornada ens hem reunit per compartir les diferents activitats, tots han coincidit en que havia estat una experiència molt positiva i que no els importaria repetir.

Des de la Fundació agraïm l’interès de l’escola Valldemia per apropar i sensibilitzar els seus alumnes cap a la nostra Institució!