FORMACIÓ SOBRE L’ÚS DE MAQUINÀRIA DE NETEJA INDUSTRIAL

El dia 26 d’abril, 12 nois i noies del Servei de Formació i d’Inserció que estan en recerca de feina i realitzen el Curs d’Expert en Neteja del FSC INSERTA de la Fundación ONCE i Fons Social Eurpeu, van realitzar una formació pràctica sobre l’ús de maquinària de neteja industrial a càrrec de l’empresa Ambisist, subministradora de la Fundació CEO del Maresme. A la part pràctica es van afegir alguns peons de l’àrea de neteja.

Van adquirir nous coneixements i van gaudir d’una experiència diferent, ja que la formació la van dur a terme a la seu d’Ambisist, a Girona, i a més van compartir la jornada amb treballadors de l’àrea de neteja del CEO.

La realització de la formació donava dret a un diploma d’aprofitament dels coneixements impartits.