ASSEMBLEA ANUAL DE L’AMPA

El passat diumenge 29 d’abril , l’Associació de Pares de la Fundació el Maresme vàrem celebrar la nostra assemblea anual.

Dic nostra perquè és de tots: usuaris i famílies, i és un bon moment per escoltar el que fem com a associació, aportar idees i poder preguntar i resoldre dubtes. Serveix, també, com a punt de trobada i l’aperitiu del final per poder comentar la “jugada” i compartir junts una estona.

El dia no ens va acompanyar gaire degut a que va ser plujós. Per tant, agraeixo a tots els que vàreu poder assistir i encoratjo els que us va ser impossible, a que el proper any vingueu i ens acompanyeu. El meu agraïment als Srs. Josep Morgades i Albert Vidal per la seva participació i per posar el seu granet de sorra a resoldre dubtes que tenien les famílies.

Aquí us deixo unes quantes fotos que va fer el nostre fotògraf Paco.

I recordeu “JUNTS CONSTRUÏM FUTUR”.