“ACCIÓ SOCIAL 2017”

Aquest dijous passat, 6 de juliol, Bankia i la Fundació Iluro van  lliurar els ajuts de la primera convocatòria conjunta ‘Acció Social 2017’, a través de la qual es concedeixen un total de 30.000 euros a vuit entitats sense ànim de lucre de la comarca del Maresme que desenvolupen projectes socials de gran impacte a Mataró. La Fundació el Maresme és una d’elles, en concret el Servei de Respir de l’entitat, servei de suport a famílies amb persones amb discapacitat intel·lectual,  amb el qual es pretén millorar la qualitat de vida de tots els membres de la família, proporcionant-los un temps de descans i donant resposta a situacions urgents imprevistes.

Bankia i la Fundació Iluro han convocat per primera vegada ajuts socials amb l’objectiu de recolzar a sectors de la població vulnerables o en risc d’exclusió social, d’impulsar activitats de formació desenvolupades a través d’entitats socials, així com de fomentar la cohesió i participació ciutadana involucrant-se activament en el treball que desenvolupen.

En l’acte de lliurament, celebrat a l’Ateneu de la Fundació Iluro a Mataró, van participar l’alcalde de la localitat, David Bote; el president de Fundació Iluro, Pere Carles, els patrons Albert Roy i Isabel Llaquet, i la directora de la Fundació, Marta Ibarz; i per part de Bankia, el director corporatiu de la Territorial a Catalunya i Balears, Jaume Casas; el director de Responsabilitat Social Corporativa, David Menéndez; el director de zona de Mataró i Maresme Sud, Alfredo Lopera; així com representants de totes les entitats beneficiades en aquesta primera edició i representació del teixit empresarial de Mataró i de la comarca del Maresme.

Josep Morgades, President de la Fundació el Maresme, va signar el conveni i va participar a la taula rodona conjuntament amb altres entitats. També van assistir a l’acte representats del servei de respir de la Fundació: tècnics, usuaris i famílies.