BANKIA PROMOU LA INSERCIÓ LABORAL A CATALUNYA

El foment de treball entre persones amb discapacitat intel·lectual és un dels objectius prioritaris de BANKIA dins les seves polítiques de responsabilitat social. D’aquesta manera, durant el primer semestre d’aquest any, BANKIA ha destinat gairebé 60.000€ a sis ONGs catalanes per programes d’integració laboral, capacitació, assessorament i orientació al treball per persones amb discapacitat, d’entre les quals la Fundació el Maresme ha estat una de les beneficiaries, amb 9.000€ destinats als programes del Servei de Formació i Inserció (SEFI). Aquest servei actualment atén a 56 persones fent un treball amb itineraris a mida per a cada usuari, duent a terme accions encaminades a la inserció laboral i al seu manteniment, així com la sensibilització i prospecció a les empreses per fomentar l’oferta de llocs de treball.

La inversió de BANKIA deriva dels fons contemplats en les mesures alternatives de la Llei General de Discapacitat, on l’entitat financera s’ha esforçat per repartir-ho entre ONG de tota Espanya col·laborant, doncs, amb més de 52 entitats socials. A Catalunya, s’ha escollit sis entitats molt consolidades amb anys de trajectòria en tots els àmbits de la inserció laboral com són, a més de la Fundació el Maresme, la Fundació La Fageda, la Fundació Acció Baix Montseny, la Fundació Femarec, Associació Aremi i Fundació El Molí d’en Puigvert.

5 respostes

Els comentaris estàn tancats.