Amb la compra dels productes solidaris de la Fundació el Maresme col·labores en la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual en el seu procés vital de creixement, adaptació i inclusió social.

ENVIAMENTS A DOMICILI: per tan sols 5€ (preu únic per comanda a tota la Península, Balears i Canàries), et fem arribar les teves comandes a casa teva. Termini d’entrega: 2-4 dies laborables un cop formalitzada la comanda. Per a enviaments internacionals, consultar despeses d’enviament a botigaonline@fundaciomaresme.cat

PUNT DE RECOLLIDA: Muralla dels Genovesos, 12, de Mataró. Horari: de dilluns a dijous de 8 h a 14 h i de 15 h a 19 h, i els divendres de 8 h a 18 h de forma ininterrompuda.