CABRÉ JUNQUERAS, AMB LA NIT DE GALA

L’empresa de serveis funerari Cabré Junqueras ha fet una important donació a la Fundació el Maresme per contribuir en l’organització i promoció de la tradicional Nit de Gala Solidària d’enguany, un dels actes solidaris anuals més importants de la Fundació el Maresme.  Els beneficis sempre van destinats a donar suport a les activitats que organitza i promou la Fundació per al desenvolupament de projectes que millorin la qualitat de vida de les persones ateses als diferents centres i serveis de l’entitat.

No és el primer cop que Cabré Junqueras dona suport a la tasca social de la Fundació el Maresme. Fa temps que demostra el seu tarannà social envers les persones amb discapacitat intel·lectual i famílies de la comarca de la Maresme col·laborant en diferents projectes de l’entitat.

Des de la Fundació, moltíssimes gràcies pel vostre compromí social!