CALENDARI SOLIDARI 2017

Estem a punt de finalitzar l’any, i com ja és tradició, des de la Fundació el Maresme hem creat una nova edició del Calendari Solidari per donar la benvinguda a l’any 2017.

L’inici de la venda del calendari va arrencar el passat 3 de desembre, amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i, com cada any,  s’ha editat amb l’objectiu de recollir fons per subvencionar nous projectes de l’entitat i, en definitiva, poder millora la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual usuàries dels serveis de la Fundació el Maresme. Per a la seva impressió s’ha comptat amb la col·laboració de diversos comerços i empreses de la comarca.

Volem compartir cada dia del 2017 amb vosaltres! Us animeu? Podeu aconseguir el calendari per un preu de 5€ als diferents departaments de l’entitat i a les oficines de la Plaça dels Bous.