AULA APÍCOLA

Can Parcala ofereix un espai d’aprenentatge amb tallers i activitats de coneixement del món de les abelles i la seva funció pol·linitzadora obert a la comunitat educativa i a totes aquelles persones que de forma grupal vulguin passar una bona estona a la finca.

Els tallers són principalment pràctics, basats en l’experimentació i la descoberta, amb valors com la responsabilitat i l’acceptació de la diferència, ja que les activitats estan conduïdes per professionals i persones amb discapacitat intel·lectual.

CARACTERÍSTIQUES DE LES ACTIVITATS (Comunitat educativa)

• QUAN? De març a octubre (excepte agost).
                    • DURADA: En horari de matí, les activitats tenen una durada de 3h. També hi ha la possibilitat de quedar-se a la finca fins les 16h.
                    • GRUPS: Escoles: alumnes de P-5 fins a 6è de Primària.
                      Altres entitats educatives: casals d’avis, centres ocupacionals, associacions i entitats de lleure, grups d’escoltes, etc.
                      MÍNIM: 12 persones. MÀXIM: 50 persones
                    • PREUS (amb IVA inclòs):
                      – MATÍ (de 9:30h a 13:30h): 9,50€/participant al taller.
                      – TOT EL DIA (activitat al matí i tarda de lleure fins les 16h): 12€/participant al taller

INFORMACIÓ I RESERVES: Enviant correu electrònic a canparcala@fundaciomaresme.cat o trucant a 93 790 47 48, a l’atenció d’Araceli Cañete.

CARACTERÍSTIQUES DE LES ACTIVITATS (Grups particulars)

Els grups particulars (famílies, grups d’amics, grups d’empreses i entitats, etc.) poden gaudir del TALLER D’APICULTURA amb la màxima flexibilitat.

• ON? Les activitats es desenvolupen a l’aire lliure a la finca de Can Parcala, ubicada al terme municipal de Cabrera de Mar. Aquesta finca ha estat cedida per la Fundació Alsina i Arenas i Baum de Bernis per tal que la Fundació el Maresme hi desenvolupi activitats socials, culturals i mediambientals.Disposem de zona d’esbarjo amb espai de pícnic, una meleria, una aula apícola a l’interior de la casa, abellars didàctics distribuïts a l’exterior de la finca, així com d’una zona infantil amb sorral i jocs infantils i més de 10 hectàrees de terreny per gaudir del camp i la muntanya amb unes vistes meravelloses del litoral del Maresme.
                        • QUAN? De març a octubre (excepte agost).
                        • GRUPS: famílies, amics, companys de feina, etc. MÍNIM: 12 persones MÀXIM: 25 persones
                        • PREUS (amb IVA inclòs):
                          MATÍ (de 9:30h a 13:30h): adults 12€/participant.
                          TOT EL DIA (amb dret a fer servir la barbacoa): adults 14€/participant
                          Nens fins als 3 anys: gratuït