UN CAPGRÒS PER EN SANTI!

Un any més en Santi vol sortir a la ciutat per participar de la vida social que hi ha a Mataró. Aquesta vegada, però, ha decidit fer-ho d’una manera diferent! Aprofitant que les cercaviles apleguen als més menuts –i als que no són tan petits- al voltant de les figures que passegen pels carrers de la ciutat creant moments de germanor, de vincles socials i de comunitat, en Santi ha decidit poder-hi ser present amb el seu Capgròs!

Així doncs, des de la Fundació el Maresme i el Projecte Santi engeguem una campanya de micromecenatge amb Verkami per poder fer realitat el Capgròs d’en Santi i, d’aquesta manera, poder fer partícip al col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual en les activitats socio-culturals de la ciutat.

Tenim un objectiu clar però necessitem de petites col·laboracions per poder-ho fer realitat: t’animes a participar i convertir-te en un mecenes d’aquest projecte? Ajuda’ns també a difondre aquesta iniciativa, com més gent siguem més lluny arribarem!

ENTRE TOTS HO PODEM FER POSSIBLE!

Verkami

6 respostes

Els comentaris estàn tancats.