CELEBRA SANT JORDI AMB LA FUNDACIÓ!

El dia 23 d’abril s’acosta i això ja fa dies que es nota a molts dels centres de la Fundació!

Just tornant de Setmana Santa arriba Sant Jordi, un dia on la Fundació sortirà al carrer per a fer-se present a la ciutat i comarca i, per aquest motiu, els preparatius del gran dia ja estan en marxa.

Al matí podreu gaudir d’un racó de CONTACONTES a la Plaça de les Tereses, on es presentarà el segon conte de la col·lecció de llibres d’en Santi que porta per títiol “Com t’ho puc dir?”.

Alhora, durant tot el dia tindrem diverses PARADES on podreu comprar ROSES NATURALS i ROSES ARTESANALS, així com adquirir els productes de l’ARTESANIA D’EN SANTIpreparats exclusivament per Sant Jordi! (veure catàleg de productes a “La nostra botiga”)

Consulta el programa per poder trobar la parada que tinguis més a prop!