TROBADA ANUAL DE L’ASSOCIACIÓ DE PARCS DE LES OLORS

L’Associació de Parcs de les Olors, formada per més de d’una vintena de parcs, han fet la seva trobada anual a les instal·lacions del CEO del Maresme.

El passat dijous dia 27 d’abril, els diferents parcs varen aprofitar per veure in situ la producció del planter de plantes aromàtiques i medicinals (PAM) que produïm al nostre hivernacle. El CEO és el proveïdor oficial de planter del Parc de les Olors. A les nostres instal·lacions germinem llavors, arrelem esqueixos, engreixem les plantes i les portem als diferents parcs que ens ho demanen arreu de Catalunya. Aquest any les hem portat al parc d’Araós, al Pallars Sobirà, entre d’altres.

Val a dir que aquest any el nostre hivernacle llueix molt frondós, potser més que mai. Es nota la mà dels alumnes del curs de Jardineria del SEFI que han realitzat les seves pràctiques, així com de la feina continuada que fa la brigada de jardineria del CEO.

L’objectiu d’aquesta associació és la de fomentar el desenvolupament del sector de cultiu i l’elaboració de productes derivats de les plantes aromàtiques, culinàries i medicinals, des de les petites iniciatives de cultiu que suposa cada Parc.