CLUB DE LECTURA FÀCIL

Aquest trimestre la Fundació Iluro, a través de la Biblioteca Popular, ha iniciat un nou projecte de voluntariat i lectura amb usuaris de la Fundació el Maresme: el Club de Lectura Fàcil.

L’objectiu principal d’aquest club és oferir un espai d’aprenentatge a aquelles persones que tenen dificultats lectores. Així doncs, amb l’ajuda de voluntaris de la Fundació Iluro i els materials adaptats que s’ofereixen des de l’Associació Lectura Fàcil, sis usuaris de la Fundació tenen l’oportunitat de viure immersos en la lectura durant nou mesos.

Per la Fundació és un plaer poder comptar amb iniciatives d’aquest estil per poder ampliar els serveis que oferim als usuaris, cobrint aspectes tan fonamentals com la lectura, que ajuden a millorar la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual a la nostra societat.

5 respostes

Els comentaris estàn tancats.