La Fundació El Maresme necessita la teva ajuda i col·laboració per seguir treballant en la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual (D.I.) i les seves famílies.

Per a la Fundació és un objectiu prioritari el desenvolupar una extensa xarxa d’aliances, col·laboradors i amics que ens porti a l’intercanvi i benefici mutu. Tenim molts projectes i iniciatives que necessiten de la teva col·laboració!

EL TEU AJUT I COMPROMÍS, PER PETIT QUE SIGUI, SERÀ MOLT VALUÓS!

COM POTS COL·LABORAR AMB LA FUNDACIÓ?

VOLUNTARIAT

Participa acompanyant les persones amb discapacitat intel·lectual, tot donant un cop de mà als professionals que hi treballen.

FES-TE VOLUNTARI

DONATIUS

Fes-te Amic de la Fundació contribuint amb donatius de manera periòdica o puntual amb l’import que vulguis.

FES UN DONATIU

PERSONES SOCIALMENT RESPONSABLES

La compra socialment responsable genera oportunitats de treball per a les persones amb D.I.

COMPRA’NS PRODUCTES

CONVENIS

Si estàs estudiant i t’agradaria fer pràctiques amb nosaltres, podem establir convenis amb la teva institució.

ESTABLEIX UN CONVENI

EMPRESES SOCIALMENT RESPONSABLES

Si sou una empresa podeu millorar la qualitat de vida de les persones amb D. I.

CONTRACTA UN SERVEI

CONTRACTA UNA PERSONA AMB D. I.

COMPRA’NS PRODUCTES

FES UN DONATIU