COL·LABORACIÓ AMB EL BANC D’ALIMENTS

La Fundació el Maresme, amb la seva Responsabilitat Social Corporativa, participa en la recollida d’aliments per contribuir amb el Banc d’Aliments de la Creu Roja d’Argentona-Dosrius-Òrrius.

Per aquest motiu, fins al 16 de juliol s’establiran uns punts de recollida a diferents centres de la Fundació, concretament, al CDIAP, al Centre Especial de Treball “CEO del Maresme”, el Servei de Teràpia Ocupacional Jaume Isern, el Servei d’Orientació i Inserció i a la seu de Serveis Centrals de la Fundació a la Plaça dels Bous de Mataró.

Aprofitem per informar que el Servei de Teràpia Ocupacional Can Targa continua amb la seva recollida per Càritas del Masnou, així com el Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera col·labora directament amb Creu Roja d’Argentona.

Sense estar tancats a qualsevol tipus d’aliment, des del Banc d’Aliments informen que els que més falta fan són llet, tomàquet fregit i llegums cuites.

Així doncs, ja ho sabeu! Fins el dijous 16 de juliol podeu posar el vostre gra de sorra perquè entitats com Creu Roja puguin atendre la demanda cada vegada més creixent de famílies que necessiten ajuda alimentària. Gràcies!