CONTRACTACIÓ RESPONSABLE DE LA FUNDACIÓ ILURO

La Fundació Iluro ha contractat el servei de neteja de les seves dependències i instal·lacions de Mataró al Centre Especial de Treball – CEO del Maresme. Aquesta contractació comportarà donar feina de forma regular a 1 professional de la neteja i a 2 treballadors amb discapacitat intel·lectual qualificats per fer feines bàsiques de neteja.

Les tasques de neteja es duran a terme en edificis emblemàtics i de gran afluència de públic de la ciutat, com són la Casa Coll i Regàs, l’Ateneu de la Fundació Iluro, la Biblioteca Popular del carrer d’en Pujol, la Sala d’Actes del carrer Santa Teresa, i les oficines de la plaça de l’Ajuntament.

Així, amb aquest nou servei de neteja, el CEO del Maresme amplia el nombre de persones treballadores que s’incorporen a l’àrea de neteja, creada a l’octubre del 2012, i que actualment dóna feina a 14 persones amb discapacitat intel·lectual.

L’aplicació de clàusules socials per part de la Fundació Iluro en la contractació de serveis és un valor addicional que encaixa de ple en la missió de l’entitat, junt amb el foment de la cultura i el suport a les persones més desafavorides.

A banda d’aquesta nova col·laboració, la Fundació Iluro manté el seu compromís amb la Fundació El Maresme donant continuïtat a la cessió de l’edifici del C/ Prat de la Riba, on hi ha el Servei d’atenció Precoç, adreçat a nens/es de 0 a 6 anys amb algun trastorn en el desenvolupament.

A més, en el marc d’aquestes col·laboracions entre les dues entitats, pedagogs la Fundació El Maresme participen en l’espai del contacontes a la Biblioteca Popular de la Fundació Iluro explicant diferents contes d’en Santi, la icona que representa la discapacitat intel·lectual, per tal de treballar la diversitat i la inclusió social de les persones discapacitades amb especials dificultats.

11 respostes

Els comentaris estàn tancats.