COSES QUE APROPEN: INTERCANVI CEIP LES FONTS D’ARGENTONA I STO PERE PARERA

Amb motiu de fer conèixer la tasca que fan els treballadors i les persones ateses a l’STO  Pere Parera de la Fundació Maresme a la comunitat educativa de la població d’Argentona, durant els mesos de gener i febrer, s’han realitzat diverses activitats d’intercanvi molt interessants.

Per una banda, els divendres 31 de gener i 7 de febrer els alumnes de 4t de Primària del CEIP Les Fonts d’Argentona van venir a l’STO Pere Parera per conèixer com és el centre i quina és la feina que hi fan les persones que hi treballen, i per altra banda, el dimecres 12 de febrer els actors del musical “Rei Lleó” del Pere Parera van fer la seva darrera actuació a la sala d’actes de l’escola.

Ambdues experiències han estat molt satisfactòries  per tal d’aprofundir en la Inclusió Social de les persones amb discapacitat en el món que ens envolta. Seguirem fent-ne. Volem conèixer què es fa al nostre poble i també volem que ens coneguin.