DANI SÁNCHEZ PROMOU UNA INICIATIVA MOLT INTERESSANT

En Dani Sánchez, recepcionista del STO Jaume Isern i peó del CEO , és un gran aficionat al Scrapbooking (tècnica americana  que  treballa amb paper i que es fan des d’àlbums de fotos, targetes, punts de llibre, agendes…).

Ell pertany  a un grup  de Scrapbooking i fan coses  molt  maques!!!

En Dani explica en aquest grup el que fem en el STO Jaume Isern  i també les coses d’artesania que realitzem durant l’any. Els hi explica que per Sant Jordi venem roses i aquests  productes artesans.  En Dani posa en el seu bloc les coses que fa la Fundació  i proposa a les persones del grup  si volen col·laborar amb nosaltres  elaborant un punt de llibre que serà venut el dia de Sant Jordi i el benefici d’aquesta venda serà íntegre per a l’STO Jaume Isern.

La proposta agrada tant que  en Dani comença a rebre punts de llibre per correu. En el faceboock cada vegada hi ha més gent que vol participar i la col·laboració cada vegada es més gran.

Actualment, en Dani ha rebut moltíssims punts de llibre, fins i tot ens arriben d’Orense, Àvila, Sevilla, Galícia, Girona, Sant Cugat…

Des d’aquí volem agrair a en Dani aquesta iniciativa, donat que d’aquesta manera moltes persones  entren a la nostra pàgina web, saben qui som i la feina que fem a la Fundació el Maresme.

També  volem  agrair la col·laboració de tantes persones  que han utilitzat el seu temps i el seu material per a realitzar uns punts de llibre preciosos. Ha estat una grata sorpresa constatar que tantes persones estan sensibilitzades amb la nostra causa.

MOLTES GRÀCIES!

CENTRE OCUPACIONAL  JAUME  ISERN