DEL SOI AL FESTIVAL DE MÁLAGA!

Si fa un any li haguessin dit que estaria com a artista al Festival de Málaga no s’ho hagués cregut… Però a vegades la vida està plena de sorpreses!

En Jordi Llodrá, usuari del SOI, fa un any va començar els càstings pel llargmetratge “Requisitos para ser una persona normal” en què l’actriu Leticia Dolera s’estrenava com a directora en aquest format. Després d’un llarg procés de visites a Barcelona i Madrid, sempre acompanyats de la família o professionals de la Fundació, en Jordi va ser l’escollit per interpretar el paper d’un noi amb síndrome de down i homosexual.

Dimarts es presentava el film al Festival de Málaga, on en Jordi va participar de la roda de premsa al costat dels coneguts Manuel Burque i Miki Esparbé, així com de la pròpia directora la qual actualment considera com la “seva segona mare”. De moment la pel·lícula es podrà veure a la gran pantalla a Madrid i, a partir del 5 de maig, a Barcelona.

Des de la Fundació el Maresme volem felicitar l’artista i la seva família!

Enllaç presentació Festival de Málaga

4 respostes

Els comentaris estàn tancats.