DISSANTES 2018

Comencem a escalfar els motors de les Dissantes 2018!

Dimecres passat, 16 de maig, la Fundació el Maresme i l’Ajuntament de Mataró van reunir els mitjans de comunicació en la presentació oficial de la gran Festa de les persones amb Discapacitat Intel·lectual del Maresme i les seves famílies. L’acte es va celebrar a la Platja del Varador i va anar càrrec de l’Albert Vidal, gerent de la Fundació, i Núria Moreno, regidora de Cultura del consistori mataroní.

La nova edició de les Dissantes tindrà lloc el 21 de juliol i, com sempre, arrencarà a les 17:30h amb els jocs d’en Santi i molta diversió per a la canalla. Seguidament, a les 20:30 arribarà un dels moments més esperats, la flashmob, i tot seguit el sopar amb en Santi i la tradicional marató de concerts que amenitzarà la vetllada fins altes hores de la matinada.

NOVETATS 2018

Una de les novetats més destacades d’aquestes Dissantes 2018 és l’emplaçament, que enguany serà al Passeig Marítim de Mataró, concretament a la Platja del Varador, un espai que esdevindrà perfecte per acollir la immensa quantitat de gent que arrossega Txarango , que torna a ser, quatre anys després, el cap de cartell d’aquest any i la segona gran novetat d’aquestes Dissantes.

La versió 2018 del “Jo sóc com tu”, emblema de la Fundació el Maresme i de les Dissantes, anirà a càrrec del grup musical Mataró Rumba All Stars . La festa també comptarà també amb la música de la cantautora Suu, de Germà Negre i del punxadiscos Pawesome and Kieb, que tancarà la jornada a altes hores de la matinada.