DONACIÓ DE 12.000 EUROS D’ALCAMPO MATARÓ

L’hipermercat Alcampo Mataró recolza la Fundació el Maresme amb 12.000 euros a través de la Fundació Alcampo per la Joventut col·laborant en la renovació de la sala multisensorial interactiva SHX de l’Escola d’Educació Especial l’Arboç, a través de la qual el centre treballa i potencia l’estimulació i l’aprenentatge dels seus alumnes.

La sala multisensorial interactiva SHX proporciona sensacions molt plaents i personalitzades i, a més, permet als usuaris i usuàries interaccionar, explorar límits i capacitats, sentir i reconèixer emocions, i comunicar-se.

Des de 2016, Alcampo Mataró acull a joves de la Fundació Maresme en pràctiques formatives i aquest any ha incorporat dos d’ells en la seva plantilla. La intenció de l’hipermercat és continuar desenvolupant noves accions de col·laboració que permetin avançar en la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, en particular els nens i joves, els més vulnerables.

La Fundació Alcampo per la Joventut té l’objectiu de recolzar a entitats sense ànim de lucre que vetllen pel benestar de nens i joves a través projectes solidaris vinculats amb la bona alimentació i la salut. Des de la seva engegada en 2012, la Fundació Alcampo per la Joventut ha recolzat 54 projectes, als quals ha aportat més de 600.000€ contribuint a millorar la qualitat de vida de més de 9.800 nens i joves en tota Espanya.

Alcampo forma part de Auchan Retail Espanya, que reuneix els formats de comerç alimentari, hipermercats, supermercats, proximitat i comerç electrònic, comptant amb 356 centres (60 hipermercats i 296 supermercats) així com 55 gasolineres, servei de comerç en línia i una plantilla de 20.200 persones.