EL BALCÓ DE LES ARTS 2015

El passat dimecres 17 de Juny es va celebrar l’entrega de premis del certamen de pintura anomenat “El Balcó de les Arts” convocat per la Fundació SETBA d’Argentona.

En Jordi Matallana, usuari de l’STO Pere Parera, va ser escollit com un dels 20 finalistes d’entre 505 obres presentades per diferents entitats.

Tot i no quedar d’entre els tres primers escollits, les sensacions varen ser molt positives i en Jordi estava contentíssim d’estar allà amb tots els demés artistes, acompanyat de la seva família i del seu educador Roger. L’esdeveniment es va celebrar al Caixa Fòrum de Barcelona i va ser tot un èxit!

L’exposició es podrà veure al Reial Cercle Artístic del 18 al 28 de juny. L’edició del 2015 també tindrà un calendari solidari on sortiran totes les obres finalistes entre elles la d’en Jordi Matallana. Els beneficis seran per les entitats dels finalistes i per a la propera edició del certamen.

Doncs res Jordi, moltes Felicitats i a continuar fent Art del bo!

2 respostes

Els comentaris estàn tancats.