EL TORRÓ D’EN SANTI!

El dissabte 5 de desembre, la Pastisseria Nougat de Mataró va presentar el Torró d’en Santi a l’espai gastronòmic “La Graneria” de la Plaça Gran.

La presentació va comptar amb un taller on grans i petits van poder experimentar amb la xocolata fent formes i decoracions amb un toc nadalenc. A continuació, Àlex Albalate de Nougat va desvelar la composició de la recepta feta expressament pel torró d’en Santi: briox, fruita confitada, pinyons, praliné i xocolota amb llet. En definitiva, un homenatge nadalanec a una especialitat estiuenca com és la coca de Sant Joan. Finalment, l’acte va finalitzar amb una xocolatada per a tothom!

De cadascun d’aquests torrons que vengui Nougat, un euro se n’anirà directament cap a la Fundació Maresme, mostrant la col·laboració amb un doble objectiu: donar a conèixer la figura d’en Santi i els valors que representa per la integració de les persones amb discapacitat intel•lectual i, de retruc, ajudar l’entitat a finançar les seves necessitats.