EMPRESES, ENTITATS I INSTITUCIONS QUE FAN DISSANTES

Les Dissantes són un esdeveniment sense ànim de lucre que és possible gràcies al suport de centenars de voluntaris interns i externs a la Fundació el Maresme, així com de moltíssimes empreses, entitats i institucions de la ciutat i la comarca del Maresme.

Des de la Fundació el Maresme agraïm especialment al CENTRE COMERCIAL MATARÓ PARC i a ESTRELLA DAMM, principals patrocinadors, i a l’Ajuntament de Mataró, coorganitzador d’aquestes Dissantes, per col·laborar i fer possible des de fa anys aquesta gran festa comunitària. Moltíssimes gràcies!

També, el nostre més sincer agraïment a totes les empreses i entitats que, un any més, han confiat en nosaltres donant-nos suport econòmic i mostrant el seu compromís social amb les persones amb discapacitat intel·lectual:

A.M.CATERING, AIGÜES DE MATARÓ, AMBISIST, ASSESSORIA ROY, ASSOLIM, AUTOMÀTICS ARANDA, BIO COOL, BOQUET, CARNS MIRÓ, COMERCIAL MARESME – MILAR, COVESA, DATUM, EMPRESA EQUIMAR, ESCOLA D’IDIOMES INLINGUA, ESERMA, ÈXITS MANAGEMENTS, FERRETERIA CANDAU, GERMANDAD DEL CRIST CAPTIU I NOSTRA SENYORA DELS DOLORS, GRUP SERHS, HOTEL URH CIUTAT DE MATARÓ, L’HORT D’EN DÍDAC, MANUFACTURES CARRÈS COSTA, MATARÓ AUDIOVISUAL, PORT DE MATARÓ, REG DRIP SL, RENAULT, RIVAS I COLL, SENSALIA, SERVIOBRAS, TBIST, TST SO I LLUMS, i URBENIA.

L’any 2013 la Fundació el Maresme va organitzar la 1a edició de les Dissantes, un gran esdeveniment solidari que vol normalitzar i donar visibilitat al col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual. Sis anys després dels seus inicis, les Dissantes s’han consolidat com un dels actes solidaris referents de la comarca del Maresme, aplegant milers de persones al voltant d’una festa carregada de valors.