EXPERIÈNCIA AL CAMP NOU!

Ahir, dimecres 29 de novembre, unes 170 persones de la Fundació El Maresme, entre usuaris, familiars i educadors, vam gaudir d’una activitat molt maca al Camp Nou: per primera vegada, un grup molt gran de persones de l’entitat van poder viatjar juntes en autocar a l’estadi del FC Barcelona per viure en directe el partit solidari de la Copa del Rei: Barça-Murcia.

Tot gràcies a la cessió d’entrades del barça a entitats d’iniciativa social com la nostra i a la Penya Barcelonista Mataró, ja que el seu president, Ramon Pruna, ens va facilitar varis autocars i la tramitació de totes les entrades perquè tots els interessats poguessin anar-hi de forma gratuïta.

Gràcies, també, al suport i col·laboració per part de l’ Ajuntament de Mataró i del Club FEM.

Estem molt agraïts perquè, per primera vegada, molts usuaris han pogut trepitjar el Camp Nou i veure en directe un partit del barça. Aquí us deixem una petita mostra d’aquesta experiència inoblidable!