Fa 50 anys, un grup de famílies es varen constituir en associació per crear el primer servei adreçat a les persones amb discapacitat intel·lectual.

50 anys després, amb el treball fet entre tots, famílies, iniciadors, treballadors, voluntaris i col·laboradors, la Fundació el Maresme atén a més de 350 persones en serveis d’atenció diürna, ofereix feina a més de 180 persones en el Centre Especial de Treball, atén anualment més de 1.560 nens de 0 a 6 anys amb dificultats en el seu desenvolupament i ofereix una llar i el suport per viure de forma independent a 92 persones més.

Per això volem celebrar aquest 50 anys! Amb la il·lusió de la feina feta i de la feina que queda per fer, engrescats en el projecte de treballar per la plena igualtat d’oportunitats, per garantir el seu benestar, drets i llibertats, la no discriminació i la plena integració social.

Segueix el 50è aniversari de la Fundació el Maresme

a través de les xarxes socials amb l’etiqueta #FEM50!