concert chassol_apropa cultura

GAUDINT DE CHRISTOPHE CHASSOL A L’AUDITORI DE BARCELONA

Ayer, Domingo 28 de octubre, gràcies a l’Apropa Cultura , un grupo de personas del Servicio de Viviendas de la Fundación el Maresme,,ca,asistió al concierto del último trabajo del carismático,,ca,Chritophe Chassol,,en,Indiamore,,en,a l,,en,Auditores de barcelona,,ro,Incluso pudieron saludar y hacerse una una fotografía con los artistas,,ca va assistir al concert del darrer treball del carismàtic Chritophe Chassol, “Indiamore“, a lAuditori de Barcelona. Fins i tot van poder saludar i fer-se una una fotografia amb els artistes!

Tots van gaudir moltíssim de l’espectacle: un fascinant viatge musical i audiovisual per l’Índia, un diàleg entre el documental projectat i la hipnotitzant música de Chassol, que sempre crea peces artístiques genuïnes. Les seves composicions articulen veus, música, sons i imatges i les converteix en objectes visuals totalment nous.

Gràcies per aquesta experiència!!