GRAVACIÓ DEL VIDEOCLIP “JO SÓC COM TU” AMB LA PEGATINA!

El passat dilluns 26 de maig va tenir lloc una de les gravacions del videoclip del “Jo sóc com tu 2014” amb la participació del grup de música La Pegatina , que enguany interpreta la cançó, acompanyats de més de seixanta usuaris de la Fundació el Maresme.

Va ser una tarda molt agradable on usuaris i músics van poder gaudir d’un espai de trobada i companyerisme en el marc d’una gravació audiovisual.

Fins i tot sembla ser que el temps meteorològic també volia fer la seva aportació amb el Projecte Santi i ens va regalar unes horetes de sol en un dia ben plujós!

Des de la organització del Projecte Santi volem agrair molt especialment a tots els components de La Pegatina la familiaritat, els somriures i l’estona dedicada a la Fundació que ha servit per conèixer la nostra tasca d’una vessant molt més directa!