INAUGURACIÓ DELS NOUS ESPAIS DEL SEFI

Aquest 2016 la Fundació el Maresme ha fet una aposta per donar més estabilitat i dotar de més recursos al Servei de Formació i Inserció laboral (SEFI). És per aquest motiu que el passat dimarts 4 d’octubre es va convocar a totes les empreses i entitats que han fet possible la consolidació d’aquest servei a la inauguració dels nous espais, tot oferint la possibilitat de conèixer en primera persona l’activitat i l’equip tècnic que hi està vinculat.

L’acte va iniciar-se amb un primer espai d’esmorzar a mode de benvinguda. Tot seguit, Albert Vidal, director gerent de la Fundació el Maresme, va presentar el motiu de la trobada, i, a continuació, Carme Martí, directora del Centre Especial de Treball CEO del Maresme, va apropar la situació del servei i la importància de l’existència d’aquest a la comarca del Maresme. Finalment, Gemma Pallarès, coordinadora del SEFI, va exposar la composició de l’equip i usuaris, tot especificant les dades de cursos i inserció fins al moment.

Un cop finalitzats els parlaments, es va aprofitar per fer una visita guiada recorrent els nous espais del SEFI, així com també la nau de manipulats del CEO del Maresme, la qual ha estat rehabilitada durant l’estiu. Amb aquesta oportunitat de veure els espais també es va poder establir un moment de trobada amb els usuaris i treballadors dels serveis, permetent veure a les empreses i entitats l’activitat duta a terme en primera persona.

INAUGURACIÓ SEFI

(Recull d’imatges de la inauguració)

2 respostes

Els comentaris estàn tancats.