INAUGUREM L’EXPOSICIÓ “JO SÓC COM TU”

“JO SÓC COM TU, 50 ANYS D’INTEGRACIÓ DE LA DISCAPACITAT”

Ahir, més de 300 persones es van aplegar a l’Ateneu de la Fundació Iluro per acompanyar la inauguració de l’exposició fotogràfica “Jo sóc com tu, 50 anys d’integració de la discapacitat”. L’acte es va obrir amb la benvinguda de Pere Carles, President de la Fundació Iluro, i Josep Morgades, de la Fundació el Maresme. A continuació, Dani Domínguez va presentar l’exposició des del punt de vista dels fotògrafs professionals i José Luís Ardura dels fotògrafs singulars. La regidora delegada de Família, Benestar Social i Salut de l’Ajuntament de Mataró, Isabel Martínez, va agrair la tasca de l’entitat durant els 50 anys de trajectòria i Joan Ramon Ruiz, Director General de Protecció Social de la Generalitat de Catalunya va concloure els parlaments destacant la importància de tenir una entitat com la Fundació el Maresme per garantir el compromís social amb les persones amb discapacitat intel·lectual. Finalment, Albert Vidal, Director Gerent de l’entitat i conductor de l’acte, va donar pas a l’audició d’un parell de peces musicals, a càrrec de l’Escola de Música del Carreró, per concloure la inauguració.

L’exposició mostra, per una banda, el resultat del treball de 10 fotògrafs professionals de la ciutat que han captat les escenes on la discapacitat no és el tret diferencial sinó senzillament tot allò que compartim i que ens fan sentir que “Jo sóc com tu”. Alhora, 30 fotògrafs singulars de la Fundació el Maresme proposen un joc de complicitat gaudint de l’art de la fotografia. Per l’altra, es fa un passeig històric retratant els 50 anys de trajectòria d’entitat que finalitzen amb una finestra oberta al futur on es crida a la participació dels visitants.

L’exposició es podrà visitar fins al 19 de juny a l’Ateneu de la Fundació Iluro.

10 respostes

Els comentaris estàn tancats.