JA TENIM EL TORRÓ D’EN SANTI 2016

La Fundació El Maresme i La Pastisseria Nougat ja tenen a punt el “Torró d’en Santi” per aquest proper Nadal. Aquesta col·laboració solidària, que es va iniciar ja fa cinc anys, destina un euro de cada torró a treballar amb la Fundació per a la integració i millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Aquesta vegada s’ha volgut fer un pas més i s’ha decidit consolidar aquesta iniciativa amb un procés participatiu on els mateixos usuaris de la Fundació han triat el torró de Nougat que més els ha agradat. L’activitat es va dur a terme el passat divendres, dia 18 de novembre, en la última hora de feina dels usuaris, de 15 a 17h, en el centre que la Fundació el Maresme té al carrer Galícia, 191 de Mataró. L’acció va comptar amb la participació d’uns cinquanta usuaris de la Fundació que, organitzats en grups de deu persones amb un monitor, van participar en un procés en el qual, a través d’un circuit, anaven tastant els diferents torrons sense saber de quin es tractava.

El guanyador va ser el de quicos, un dels clàssics de la Pastisseria, que d’ara en endavant passarà a ser el “Torró d’en “Santi”, i que va guanyar només per un punt al torró de Llimona, mel i Speculoos.

Però aquesta no és la única novetat del “Torró d’en Santi” d’aquest any, ja que la voluntat d’aquesta participació ha sigut personalitzar el projecte i trobar una manera de plasmar la “personalitat” dels membres de la Fundació en aquest col·laboració. És per això que aquest any, cada “Torró d’en Santi” anirà acompanyat d’una etiqueta única i feta a mà, amb el nom i l’empremta digital d’un usuari de la Fundació.

Es podrà trobar als punts de venda de la pastisseria, a la fireta de Nadal de la Plaça Santa Anna de Mataró, així com a la “Nit de Gala” que organitzem el proper 3 de desembre al Teatre Monumental de Mataró per celebrar els seus cinquanta anys de la nostra entitat.