SUMA DE VALORS AMB EL CLUB D’HOQUEI MATARÓ

El Club d’Hoquei Mataró s’involucra, un cop més, amb la Fundació el Maresme i les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies. El club ha incorporat el logotip de la Fundació el Maresme i el nostre lema “Jo soc com tu” a l’equipació dels seus primers equips masculins i femenins.

El passat dimarts, 11 de desembre, a les 19h, va tenir lloc la presentació oficial de la nova equipació a les instal·lacions del Club. Així de satisfets ens vam mostrar les dues entitats per reemprendre i potenciar un cop més la suma de valors:

Anys de vinculació amb la Fundació el Maresme. Fa anys que el Club d’Hoquei Mataró està vinculat amb la Fundació el Maresme desenvolupant la seva una dimensió social mostrant una sensibilització per la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual. A les seves instal·lacions llueix una pancarta de la Fundació amb la imatge d’en Santi i el seu lema, a l’igual que a les samarretes d’escalfament i entrenament del primer equip femení, dues iniciatives que demostren la complicitat d’ambdues entitats i la importància d’apropar l’esport a les persones amb discapacitat intel·lectual.