L’ALBADA DE LA FUNDACIÓ EL MARESME

Sota el títol “L’ALBADA DE LA FUNDACIÓ EL MARESME“,  el passat dijous dia 19 de maig, a la Sala d’Actes de la Fundació Iluro i organitzat pels Amics de la Ciutat de Mataró, es va presentar el llibre “DEL NO-RES ALS 50“.

La presentació va anar a càrrec de Jaume Calsapeu, periodista i autor del llibre commemoratiu dels 50 anys de la Fundació el Maresme, i de Maria Angels Armengol, cofundadora de la Fundació el Maresme.

Es va fer un relat dels fets més rellevants de la primera etapa de l’entitat, acompanyada de fotografies.

Va ser un acte acollidor, de reconeixement a les persones que van fer possible el que avui és la Fundació el Maresme. Una entitat que continua creixent per atendre les necessitats que van sorgint i fent visible a les persones amb discapacitat intel·lectual a la Comarca del Maresme.