LA DIVERSITAT EN L’AUTONOMIA PERSONAL

Aquest dimecres 2 de març s’ha celebrat la jornada “La diversitat en l’autonomia personal” organitzada des de la Taula d’Accessibilitat, un espai de treball tècnic vinculat al Consell de Benestar Social i de la qual som membres.

Com a Fundació hi hem estat representats des de l’àmbit professional amb Begoña Fernández, treballadora social i participant de la Taula com a Fundació el Maresme, i Joan Carles Molina, treballador social del CDIAP, com a membre de l’AFAM (Associació Familairs Alzheimer Maresme). Quant al patronat, Josep Morgades ha participat a l’espai de debat de la taula rodona com a veu de l’àmbit familiar. Finalment, Ana Rubio Gibert, usuària del Programa de Suport a l’Autonomia a la Pròpia Llar, també ha intervingut per parlar en primera persona sobre l’autonomia personal.

4 respostes

Els comentaris estàn tancats.