LA FIRA D’ATRACCIONS ENS OBRE LES PORTES!

El dimecres 27 de maig bona part dels usuaris dels diversos serveis i centres de la Fundació el Maresme vam gaudir d’un dia a la Fira d’atraccions de Mataró.

Un any més, per gentilesa dels firaires, les atraccions es van obrir durant el matí permetent-nos participar de manera gratuïta.

Des de la Fundació el Maresme volem agrair als firaires accions d’aquest estil per tenir-nos presents a la ciutat de Mataró. Realment és molt positiu poder comptar amb activitats conjuntes a nivell de Fundació, ja que permet la trobada entre professionals i usuaris dels diferents centres de l’entitat.

A tots aquells interessats en participar de la Fira d’Atraccions de Mataró, recordeu que teniu temps fins el dilluns 1 de juny!