En marxa per la paràlisi cerebral

Un any més, aquest diumenge passat, 14 d’octubre, hem col·laborat a la cursa “En marxa per la paràlisi cerebral”, organitzada per la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i Etiologies similars (Fepccat).

A quarts de 8 del matí, camí de Barcelona, l’Esther, l’Elena i l’Ariana, tres de les ballarines del “Jo soc com tu”, ja anaven creant ambient:

Un cop al carrer Sant Ramon Nonat de la capital comtal, punt de sortida i d’arribada de la cursa, el director general de l’entitat, l’Albert Vidal, va agrair que des de la Fepccat ens hagin convidat de nou a participar d’aquesta gran festa dinamitzant l’esdeveniment amb el Projecte Santi.

Tot seguit, el “Jo soc com tu 2018” va començar a sonar i tothom va escalfar motors a ritme de rumba just abans del tret de sortida de la cursa.

El temps ens va acompanyar i vam poder gaudir d’una emocionant 8a edició de la cursa, especialment a la meta. Un excel·lent exemple va ser l’arribada del Martí, alumne de la nostra Escola d’Educació Especial l’Arboç , després de recórrer 5km acompanyat del seu pare, en Miquel Montané, també president del l’AMPA de l’Escola i patró de la Fundació.

arribada del martí 2_reduïda
arribada del martí 4_reduïda

Fepccat, gràcies, un any més, per fer-nos partícips d’aquesta gran festa!!
Enhorabona a la vintena d’alumnes de l’Escola l’Arborç que van viure aquesta experiència, així com a la resta de participants, ja que tots són guanyadors!! Fins a la propera!

Podeu veure més imatges de l’esdeveniment clicant aquí