NOU CURS AL SEFI

El Servei de Formació i Inserció inicia un “Taller Habilitats Personal Bàsiques”, subvencionat per Fsc INSERTA de la Fundación ONCE i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Des de dilluns dia 17 novembre el SEFI inicia uns curs d’Habilitats Personals Bàsiques adreçat a un grup de 15 persones amb discapacitat intel·lectual. Es tracta d’un curs de 75 hores que pretén desenvolupar les habilitats personals que afavoreixin la seva integració en el mercat de treball. Aquest taller consta de tres mòduls:

Entrenament cognitiu (25h)

Imatge personal (25 hores)

Recursos de l’entorn (25 hores)

Des de la Fundació el Maresme agraïm el suport rebut de Fsc INSERTA per la realització d’aquest curs, ja que accions formatives d’aquest tipus ben segur que afavoreixin la inserció laboral d’aquest col·lectiu de persones.

logos programa SEFI