NOU IMPULS A LA FORMACIÓ EN OFICIS

El projecte “Roda de competències: Desenvolupem competències, generem  oportunitats” ha rebut una subvenció per part de la Diputació de Barcelona de 3.839, 28 euros.

Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar competències socials i laborals que permetin a persones amb discapacitat intel·lectual aconseguir una igualtat d’oportunitats i una no discriminació per fer front a l’accés al treball.

Com a punt de partida per desenvolupar la roda de competències hem escollit àmbits laborals en què la nostra entitat té experiència: jardineria, recepció i administració, neteja, recollida de selectiva de residus i manipulats. Es preveu que aquest projecte pugui implementar-se de forma continuada i que les demandes tant del mercat de treball com les dels participants, ens permetin anar introduint nous àmbits d’intervenció a banda dels ja anomenats.

Amb accions com aquesta promourem una inclusió plena i efectiva dins de la societat!

DIP_Barcelona

logo_fundacio-maresme_logo-ceo-l