ous de pàsqua_mona d'en santi 2019

PERSONALITZANT LA MONA D’EN SANTI 2019

Aquest dilluns passat, 25 de març, una quinzena de persones dels diferentes centres ocupacionals de la Fundació el Maresme es van reunir a la Pastisseria Nougat de Mataró per pintar i personalitzar amb colorant alimentici els Ous de Pàsqua que acompañarán la,,ca,Mona de Santi de este,,ca,que acompañarán la,,ca,Mona de Santi de este,,ca,que acompañarán la,,ca,Mona de Santi de este,,ca,que acompañarán la,,ca,Mona de Santi de este,,ca Mona d’en Santi d’aquest 2019.

Cadascú va deixar la seva emprempta i van quedar així de bonics!

A partir del pròxim dilluns 1 d’abril, ja podreu encarregar la vostra Mona de Pàsqua solidària i inclusiva a la Pastisseria Nougat. El 5% dels beneficis aniran destinats a la Fundació el Maresme.

Pastisseria Nougat, moltes gràcies per FER XARXA amb nosaltres des de fa 6 anys!