PRESENTACIÓ DISSANTES 2014

Ahir 22 d’abril va tenir lloc la roda de premsa organitzada per la Fundació el Maresme i l’Ajuntament de Mataró per a presentar les Dissantes 2014 que tindran lloc el proper 26 de juliol.

Enguany, els actes de les Dissantes s’inclouen dins el programa de la festa major de Les Santes i, com l’any passat, aquesta segona edició compta amb una programació de matí i nit.

El matí del 26 s’iniciarà al recinte firal del Nou Parc Central amb un esmorzar acompanyat de jocs i activitats familiars amb en Santi. A les 12h es farà la Flashmob de les Dissantes, tot ballant la nova coreografia de la cançó “Jo sóc com tu”, que aquest any ha estat interpretada pel grup de música La Pegatina. En acabat, després de l’Esquitxada de colors, hi haurà una estona per compartir un “Vermut solidari”.

Els concerts de la nit es faran a l’antic Parc Central a partir de les 22h. Clams i La Banda Biruji donaran pas als caps de cartell Strombers i Txarango, permetent tenir un acte molt complet! Finalment, DJ Redo acompanyarà les últimes hores de la nit fins arribar la matinada.

De moment només podem avançar que aquest any hi haurà un nou disseny de samarreta que serà de color groc! Podreu anar seguint més novetats a: www.ensanti.cat o seguint els Twitters de la Fundació (@FundacioMaresme ) o del Projecte Santi (@ProjecteSanti )