PRESENTACIÓ DISSANTES 2015!

Ahir dilluns 20 d’abril a 2/4 d’1 del migdia, es va dur a terme la roda de premsa per presentar les Dissantes 2015.

L’acte es va iniciar amb el parlament del Regidor de Cultura, Joaquim Fernàndez, ressaltant la importància d’incloure un acte d’aquestes característiques dins la programació de Les Santes, la Festa Major de Mataró. A continuació, Albert Vidal, director gerent de la Fundació el Maresme, va exposar el programa dissenyat per aquest acte.

Finalment, es va presentar la cançó “Jo sóc com tu 2015” interpretada per El niño de la hipoteca amb l’acompayament de Buhos, de la qual ja s’ha publicat la coreografia per poder anar assajant per la flashmob del dia 24 de juliol!

PROGRAMA:

Cartells Dissantes

Com en la seva primera edició, les Dissantes tornen al format tarda-nit. Per una banda, de 17h a 22h tindran lloc les Dissantes Familiars amb activitats i jocs infantils per apropar temes de la diversitat així com la realització de la flashmob a les 20.30h, amb l’actuació en directe de El Niño de la hipoteca i Buhos oficial, cantautors i músics de la nova cançó “Jo sóc com tu”. També hi haurà l’actuació de Jarps i s’obriran les barres oferint sopar a tots els mataronins/es! A continuació, a partir de la 1 de la matinada, s’iniciaran les Dissantes Concerts amb La Pegatina com a cap de cartell, juntament amb Buhos i les sessions de DJ Redo i DJ Paxitu.

COREOGRAFIA: