NOVA COL·LABORACIÓ D’UN GRUP DE VOLUNTARIS DE “LA CAIXA”

La setmana del 20 al 24 de novembre, la Fundació el Maresme va gaudir, de nou, de la col·laboració d’un grup de voluntaris de  lObra Social “la Caixa”  a la residència Llar Santa Maria i a l’Escola l’Arboç.

Dilluns 20 a la tarda, dues voluntàries es van apropar a la residència Llar Santa Maria per ajudar a l’equip tècnic en la creació de muntatges de Power Point amb fotografies de celebracions i festes d’usuaris i usuàries. Al dia següent, quatre voluntaris ens van acompanyar a passejar 7 usuàries pel centre de Mataró, una jornada que va acabar amb una deliciosa xocolatada a la Rosita de la Plaça Santa Anna. Aquesta activitat ja fa tres anys que la fem amb els voluntaris de l’Obra Social “la Caixa” i és molt enriquidora.

Des de l’Escola l’Arboç, també estem molt contents, ja els voluntaris ens van ajudar a tirar endavant varis projectes. Aquest cop van estar tota una tarda al departament d’informàtica de l’escola editant vídeos de Nadal que han fet els alumnes amb una app .

Un cop més, moltes gràcies a tots els voluntaris de lObra Social “la Caixa” per la seva col·laboració i implicació amb el compromís social de la Fundació el Maresme.