PASTISSERS DE LA “MONA D’EN SANTI” 2017

Aquest és el quart any consecutiu que Nougat comercialitzarà la Mona d’en Santi. Una mona, però, que enguany té un especial valor afegit: per primer cop, usuaris del SOI de la Fundació el Maresme participen activament en el procés d’elaboració de la peça de xocolata que acompanya en Santi.

Mentre la pastisseria segueix estant a càrrec de l’elaboració de la figureta d’en Santi, aquest 2017 els usuaris de la Fundació són els encarregats d’escriure “Jo sóc com tu” en una placa de xocolata. Es tracta del lema d’en Santi, la figura icònica que potencia la inclusió social de les persones amb discapacitat intel·lectual a través d’una visió positiva de la seva realitat, i que anirà de la mà de la figureta.

El taller d’elaboració va tenir lloc aquest dilluns 20 de març a la mateixa la Pastisseria Nougat. Durant la jornada es van enllestir els últims detalls per a la ja reconeguda col·laboració que Pastisseria i Fundació fan per a la temporada de Pasqua.

La mona, que tindrà les tres versions de xocolata -negra, blanca i amb llet- i que acollirà una petita sorpresa en el seu interior, es posarà a la venda durant la campanya de Pasqua d’enguany i es podrà trobar a la botiga que Nougat té al carrer Sant Josep de Mataró. El 5% dels beneficis recollits amb aquesta campanya es destinaran de forma directa a la Fundació.

Com ja va passar per Nadal amb el torró, un cop més Nougat fa un pas per a donar visibilitat a la icona de la fundació, la figura d’en Santi, i als valors que representa a nivell d’integració de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Moltíssimes gràcies, Nougat!