RECOLLIM PREMIS LITERARIS!

En el marc de Sant Jordi, el grups d’Extens 1 del Jaume Isern vam realitzar una activitat literària que consistia en escriure contes en grups de tres o quatre persones i, aprofitant el treball fet, els vam presentar els relats a la 7a edició dels Premis Alvent de Narrativa. Aquest dissabte 6 de juny es realitzava l’entrega de premis al teatre Barts de Barcelona, de manera que un grup del taller, acompanyats pels seus familiars, educadores i directora del centre, hi vam assistir.

Afortunadament, l’STO Jaume Isern vam guanyar un accèssit de narrativa en grup amb l’obra “El cavaller Jordi” escrita per Anna Saavedra, Gerard Pérez i Moisès Solera. Els guanyadors van ser premiats amb un exemplar de “Paraules al vent”, que conté totes les obres premiades, un diploma i una placa commemorativa.

Però això no és tot!  Gabriel Rosselló, del servei d’Habitatges de la Fundació, també va rebre un accèssit amb el seu poema “La fragilitat de l’amor.

Des de la Fundació el Maresme us donem l’enhorabona!