RECONEIXEMENT VOLUNTARIS FESTA AL CEL

El dimecres 3 de desembre es va dur a terme l’Acte de Reconeixement a la tasca dels voluntaris de la Festa el Cel, que havia tingut lloc el 28 de setembre a la ciutat de Mataró, on es va obsequiar a tots els presents d’una llibreta de l’Artesania d’en Santi com a detall de col•laboració i participació.

Núria Calpe, regidora de Via Pública, Obres, Serveis i Manteniment va donar la benvinguda a l’acte que va comptar amb les intervencions d’Albert Vidal, director gerent de la Fundació el Maresme, acompanyat d’Enric Massagué, psicòleg del CEO. A continuació, Maria José Guixens i Susana Casado, usuàries de la Fundació el Maresme, van poder explicar en primera persona el procés d’elaboració d’aquelles llibretes així com la tasca que duen a terme al CEO. La cloenda va anar a càrrec de Joaquim Fernàndez, regidor de Cultura, Participació i Ciutadania.

Des de la Fundació el Maresme volem agrair totes aquelles accions ciutadanes que tinguin en compte la nostra col•laboració!